20.7.12

Κύπρος Χρυσάνθης


ΑΝΑΖΗΤΩ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
Αναζητούν την Κύπρο στα παλιά χειρόγραφα
στους χάρτες των παλιών ημερομηνιών
στα παραμύθια των παντάνασσων γιαγιάδων
 και στα οδοιπορικά περιπαθών προσκυνητών.
Ωστόσο εγώ θα κάθομαι στα σύνορα του φεγγα­ριού
και τα μεγάλα μάτια της σαν τα τοπία της ευτυχίας
θα καρτερώ να με κοιτάξουν.


Η ΛΕΥΚΩΣΙΑ ΜΑΣ ΑΝΑΧΩΡΕΙ
Ανάμεσα σε δυο ροδιές η Λευκωσία φιλοσοφεί
ανοίγει τις πλεξούδες της στον ήλιο
χειρονομεί στο παρελθόν η Λευκωσία
σαν ν' αποχαιρετά τον κόσμο αυτό
εκφέρει η Λευκωσία τα τελευταία φωνήεντα
στους τοίχους της μενεξεδένιας ώρας...
Αλλά τη Λευκωσία να μου αγαπάτε
όταν φορεί τα γιορτινά της
τα τελευταία της γιορτινά
και μπαίνει ανυποψίαστη στην αθανασία.

ΟΙ ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΕΣ ΛΕΥΚΩΣΙΕΣ
Μενεξεδένιες ομιλίες
στα παραθύρια της Κυριακής
οι μοιρασμένες Λευκωσίες του κόσμου
η μυστική αφροδίτη των παλιών ερώτων
και το μικρόν αλφαβητάρι...

(Δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Πολιτιστική, τ. 14-15, σελ. 163)

το δανείστηκα από το www.sarantakos.com

2 σχόλια:

Νάσια είπε...

"Αναζητούν την Κύπρο στα παλιά... όμως εγώ τα μάτια της θα καρτερώ να με κοιτάξουν...

Πόσο λίγο ξέρουμε τον τόπο μας και τους ποιητές του, πόσο λίγο τους αγαπούμε...

Σ' ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες τους πιο πάνω στίχους... σαν να λένε τέτοιες μέρες τι αξίζει να μην ξεχάσουμε...

Γεωργία Δεληγιαννοπούλου είπε...

η σταγονίτσα που ΄χει η Κύπρος είναι μεγάλος καημός.
Κι εγώ ευχαριστώ, Νάσια, που μοιράζεσαι μαζί μου τέτοιους καημούς...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...