14.5.20

Παιδαγωγικές διέξοδοι εν καιρώ καραντίνας...

Μέσα στην καραντίνα ψάχνοντας να βρούμε διαφυγές... 

Η διαφυγή εν προκειμένω είναι αυτό το πρόγραμμα που γράφει μέχρι οκτώ - εννιά κανάλια και μπορεί κανείς να δουλεύει κατά μόνας από το σπίτι του  και  να μοιράζεται το παραγόμενό του με  τους άλλους συμμετέχοντες, οι οποίο προσθέτουν κι αυτοί ένας προς ένας τη δική του συμμετοχή.
Στην περίπτωση μας τα παιδιά ήρθαν σπίτι μου στη μετά την λήξη της καραντίνας φάση  (γιατί στην παρούσα φάση χρειάζονται καθοδήγηση, δεν είναι μια εύκολη δουλειά αυτή) και καθίσαμε να γράψουμε ο καθένας ξέχωρα - κι όλοι μαζί συνάμα -  το προοίμιο της Οδύσσειας στη μετάφραση του Μαρωνίτη.
Το πρόγραμμα αυτό το βρίσκω πολύ χρήσιμο και ωφέλιμο παιδαγωγικά, γιατί έχει απαιτήσεις τόσο ατομικής ευθύνης όσο και συλλογικότητας. Δεν είναι εύκολο να ηχογραφείς μόνος σου και να έχεις την αίσθηση όλων μαζί σου! Εκπαιδεύει τον καθένα να διεκδικεί από τον εαυτό του το καλύτερο αποτέλεσμα, και μάλιστα το βλέπει επί τόπου και κάνει την αποτίμησή του. Είναι και καλλιτεχνικά ωφέλιμο γιατί οξύνει την παρατηρητικότητα των παιδιών, σχετικά με το εκάστοτε πλαίοσιο εργασίας. 
Εδώ το πλαίσιο εργασίας ήταν να παίρνει ο καθένας  κάτι από τον τόνο και το ύφος του προηγούμενου, έτσι ώστε να ακούγεται το προοίμιο σαν μία συλλογική φωνή! Πολλές επαναλήψεις, πολλή προσπάθεια και έπεται συνέχεια.
Γεγονός είναι ότι όλοι, παρόλη την κούραση, περνάμε υπέροχα!

Χρήστος, Κατια, Μαρία, Αγγελική, Αρτεμη, Γιάννης, Στάθης και Οδυσσέας!




Κι εδώ η πρώτη μας μουσική απόπειρα: "Ράβε Ξήλωνε", το τραγούδι του Σταύρου Ξαρχάκου και του Νίκου Γκάτσου με το οποίο κλείνει η παράσταση που ετοιμάζουμε (μάλλον αρχές Σεπτέμβρη, ιού επιτρέποντος): Ομήρου Οδύσσεια, Α Ραψωδία σε θεατρική προσαρμογή...

Γ.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...