17.8.20

ΚΑΡΕΤΑ ΚΑΡΕΤΑ

από το βιβλίο cd ΜΙΑ ΡΙΓΕ ΓΑΡΙΔΑ ΡΟΖ, εκδόσεις Κάστωρ Στίχοι - μουσική: Γεωργία Τραπάτσα Ενορχήστρωση: Μαρία Χριστίνα Κριθαρά Τραγούδι: Γεωργία Τραπάτσα Εικονογράφηση: Λευτέρης Κιουρτσόγλου KΑΡΕΤΑ - ΚΑΡΕΤΑ Μια θαλάσσια χελώνα πίσω αφήνει το χειμώνα κολυμβήτρια τρομερή φτάνει ως την Αφρική Το καβούκι της στον ώμο δρόμο παίρνει αφήνει δρόμο και η χάρη της τη βγάζει στης Ζακύνθου το μπουγάζι "Αχ, κολυμβήτρια χελώνα μου για' δε μου λες πες μου τι θες σ' ακρογιαλιές τουριστικές και κοσμικές πες μου τι θέλεις εδώ πέρα πες μου εδώ τι θες!" "Σαν την προ-προ-προ-γιαγιά μου σαν τη Μέλπω τη μαμά μου την ξαδέρφη μας τη Ρούλα και τη θεια μου την Αφρούλα πάω κι εγώ με τη σειρά μου να γεννήσω τα αυγά μου μες στη ζεστασιά της άμμου σαν την προ-προ-προ-γιαγιά μου και τη γιαγιά μου" "Αχ, κολυμβήτρια χελώνα μου πώς να στο πω πώς να στο πω, φεύγα από δω, γιατί ενοχλείς τον τουρισμό γιατί δεν πας σ' ένα άλλο νησάκι πιο ερημικό;" "Σαν την προ-προ-προ-γιαγιά μου σαν τη Μέλπω τη μαμά μου την ξαδέρφη μας τη Ρούλα και τη θεια μου την Αφρούλα χρόνια τώρα εδώ γυρνάω και τη Ζάκυνθο αγαπάω αν με διώξεις πού να μείνω πες μου αν θες τι θα απογίνω" Μια θαλάσσια χελώνα πίσω αφήνει το χειμώνα κολυμβήτρια τρομερή φτάνει ως την Αφρική Στης Ζακύνθου τα λιμάνια αγαπάει να κάνει μπάνια άσ' την ήσυχη να ζήσεις και μη μου την ενοχλήσεις μην την ενοχλήσεις! Στης Ζακύνθου τα λιμάνια άστηνε να κάνει μπάνια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...