3.4.20

μοίρα μου, κακομοίρα μου


το τραγούδι είναι από το cd ΣΗΜΑΔΙΑ. με το σχήμα ΕΤΑΙΡΟΙ.
Εταίροι υπήρξαν η Βικτώρια Τράπαλη με τα "Στιχάκια" της, ο Άγγελος Σκορδίλης με τις μουσικές του και τις κιθάρες, η Γεωργία Δεληγιαννοπούλου με τη φωνή της και ο Μάνος Νεόφυτος στα ντραμς και στην παραγωγή.

Εδώ ένα τραγούδι - ξόρκι για την μοίρα!

 ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΜΟΥ

 Μοίρα μου κακομοίρα μου
μα ξύλο που το θέλεις
μόνη σ' αφήνω μια στιγμή
 κι όλα στραβά τα φέρνεις
αλισβερίσι μια ζωή
 κι όλα στραβά τα φέρνεις

 Μα άσε τα καμώματα
 κουράστηκα να κλαίω
μια φορά κάτσε άκου με
 και κάνε όπως σου λέω
και μην αρχίζεις πάλι
για' θα σ' αλλάξω μ' άλλη

Μοίρα μου κακομοίρα μου
 λόγια που σου χρωστάω
όποτε σε χρειάστηκα
μ' άφηνες να σκορπάω
αλισβερίσι μια ζωή
και μόνη μου σκορπάω

Μα άσε τα καμώματα
 κουράστηκα να κλαίω
μια φορά κάτσε άκου με
 και κάνε όπως σου λέω
και μην αρχίζεις πάλι
για' θα σ' αλλάξω μ' άλλη

 Μοίρα μου κακομοίρα μου
μα ξύλο που το θέλεις
όποτε σε χρειάστηκα όλα στραβά τα φέρνεις
αλισβερίσι μια ζωή
κι όλα στραβά τα φέρνεις...

Μοίρα μου κακομοίρα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...