24.1.15

για να συντροφευόμαστε...

Το Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015 η Λίλιαν
θα τραγουδήσει στο Ιδιόμελο τραγούδια που εκείνη συνταίριαξε  με κάποια κομμάτια από το βιβλίο μου. Μαζί της η Μίκα. Έχει μιά ιδιαίτερη αξία αυτό για μένα, γιατί η Λίλιαν, είναι εκείνη που εγκαινίασε την αίθουσα του Ιδιόμελου, φέρνοντας τους μαθητές της σε ένα "σουαρέ" τραγουδιού, από αυτά που κάθε χρόνο διοργανώνει με τους μαθητές της. 
Καθώς, εκείνη την πρώτη φορά που το Ιδιόμελο υποδέχτηκε κόσμο, η  βραδιά προχωρούσε και οι άριες σιγά -σιγά τέλειωναν, ο  Γιώργος Σχοινάς, που είχε έρθει με το ακορντεόν του, έπιασε να παίζει αγαπημένα τραγούδια κι όλη η ομήγυρη άρχισε να  τραγουδά.  Τότε εγώ βγήκα έξω κρυφά στην αυλή και άκουγα τον αντίλαλο των τραγουδιών και των φωνών. Με συγκίνηση μεγάλη... Γιατί μοιραζόμουν για  πρώτη φορά  το βίωμα αυτού του δύστροπου και όμορφου σπιτιού που αργότερα ονομάσαμε Ιδιόμελο. Κι οι μελωδίες που φτάναν στα αυτιά μου μαλακά και ήμερα  φάνταζαν εκείνη τη στιγμή αγγελικές...
Τώρα είπαμε να γίνει κι αυτό, να συνδυαστούν μουσικές και τραγούδια με αποσπάσματα από το βιβλιαράκι μου... Κι αν λιγουλάκι ανθίσει ποίηση και όνειρο στη βραδιά μας, θα είναι καλά! 
Για να συντροφευόμαστε, όσο μπορούμε, Χρύσα, Μανώλη και Βλαχοπούλα μου!
Τίποτα άλλο δε λέω...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...