14.10.12

νεογέννητου φασισμού έργα και ημέρες




  • Αν αντέχετε  περαιτέρω ενημέρωση, διαβάστε κι ΑΥΤΟ για την μερική τύφλωση Ελληνο-Αιγύπτιου από ρατσιστική επίθεση. 

  •  Τέλος, διαβάστε και τη συνέντευξη του Λαέρτη Βασιλείου, του σκηνοθέτη του  Corpus Christi στο Χυτήριο: 

Συνέντευξη του σκηνοθέτη του Corpus Chisti Λαέρτη Βασιλείου14/10/2012,
Ο Ελληνοαλβανός, σκηνοθέτης της παράστασης, Corpus Christi, Λαέρτης Βασιλείου, περιγράφει τις άγριες στιγμές της επίθεσης, ενώ καταγγέλλει ότι δέχεται απειλές τόσο ο ίδιος, όσο και η οικογένειά του.
''Νιώθω σα να μας βίασαν. Μας εγκλώβισαν μέσα στο θέατρο, δεν μπορούσαμε να βγούμε, μας έβριζαν, χτυπούσαν τις πόρτες και πέταγαν γιαούρτια. Μου φώναζαν, ''Αλβανέ, εδώ θα γίνει ο τάφος σου. Θα σε βρούμε, μην ανησυχείς. Να πας στους μωαμεθανούς να τα κάνεις αυτά'', αναφέρει ο σκηνοθέτης στο Έθνος της Κυριακής.
''Ναι είμαι Ελληνοαλβανός, από την  μεριά της μάνας μου. Και τι σημαίνει αυτό; Δεν μπορεί κανείς να μου στερήσει το δικαίωμα να λέω ότι κουβαλάω και τους δυο πολιτισμούς μέσα μου και τις δυο γλώσσες. Ποιοι είναι αυτοί που θα αμφισβητήσουν την ελληνικότητά μου; Αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι η Ελλάδα δεν έχει γεωγραφικά σύνορα'', υπογραμμίζει.
Παράλληλα αποκαλύπτει ότι δέχεται ακόμα και απειλές για τη ζωή του. ''Έχουν φτάσει στο σημείο να απειλούν και τους γονείς μου. Τους λένε:''θα σου στείλουμε τα μέλη του σε κουτί…''. Θα με αναγκάσουν να ζητήσω άσυλο'', επισημαίνει.
Όσο για τις αντιδράσεις που προκάλεσε η παράσταση, πριν καν ανέβει στη σκηνή ο σκηνοθέτης τονίζει ότι ''όποιος δε θέλει, ας μην έρθει να την δει. Κανείς δεν είπε σ’ αυτούς τους ανθρώπους ότι είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν εισιτήριο. Επίσης, ας σταματήσει αυτή η διαδικτυακή παραφιλολογία για την παράσταση ότι εδώ γίνονται όργια''.

Πηγή:  Έθνος της Κυριακής

σχόλιο δικό μουμέρα τη μέρα, μήνα το μήνα το κοινωνικό τοπίο αλλάζει. Δεν ξέρω αν το νιώθετε κι εσείς, αλλά εγώ αισθάνομαι ότι ο αέρας βαραίνει από μια εντελώς καινούργια εσάνς φόβου, του φόβου μιας, εκκολαπτόμενης ήδη στα Λύκεια της χώρας, βίας που θα αρχίσει οσονούπω να πλήττει παραδειγματικά, εκτός από τους μετανάστες, που τους πλήττει ήδη αδιακρίτως, και όσους άλλους ορθώνονται αντίθετοι στο ξέσπασμά της. Μαθητής αποκαλεί δημοσίως μαθητή "Κουμμούνι" πάνω σε διαφωνία τους (από ποιο βρυκολακιασμένο ιστορικό ασυνείδητο ξεπήδησε αυτή η λέξη;), θρανία γεμίζουν με αγκυλωτούς και άλλους σταυρούς και σιγά-σιγά όλο και περισσότεροι γονείς εμφανίζονται θεματοφύλακες του ελληνικού αίματος.
Γρηγορείτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...