10.1.12

Μανιφέστο Γιάννενα

το πήρα από το   http://isnotpoetry.com,  
ιστολόγιο ενός 25χρονου ποιητή, του Paul H. Stone, 
όπως αυτοαποκαλείται βλογικώς...

Χρησιμοποιώ οξυγόνο
περισσότερο από όσο μου αναλογεί
Αγαπάω
πιο εύκολα από όσο θα ήταν επιτρεπτό
Πιστεύω ότι έχω τουλάχιστον έναν εαυτό
πιο μαγικό
από όσο θα ήθελε η αγορά

Έχω πιο πολλά αδέρφια
από όσα παιδιά η μάνα μου
Είμαι περίεργος τόσο πολύ
που δεν βλέπω τίποτα
εξειδικευμένο
Αγχώνομαι μήπως κάποιες
στιγμές
δεν είμαι όσο αξίζει
ευτυχισμένος.

Όταν μπαίνω στα
καθημερινά
ο ήλιος που έχω φυλακίσει
μέσα στα μάτια μου
θυμώνει που τον σέρνω στο σκοτάδι
και με τυφλώνει.

Μα
πάλι ζωντανός,
πάλι επιστρέφω
πάλι, σε θάλασσα από μολύβι
με παγωμένο άνεμο
να μου κολλάει ιδέες στο
πρόσωπο,
πάλι αισιόδοξος και τυχερός
πάλι, να μ’ αρέσει αυτός που είμαι
κι ας μην ξέρω
ποιος είναι αυτός ακριβώς,
πάλι ζωντανός
πρεσβεύω την επιστήμη του να σκαρφαλώνεις ηλιαχτίδες.

Ζήτω η ελευθερία, η αξιοπρέπεια
και το πρόσωπο σου.

2 σχόλια:

Paul H Stone είπε...

Καλησπέρα,
Ευχαριστώ για το χαρακτηρισμό "ποιητής" και για το μοίρασμα του κειμένου μου!

Καλά να περνάτε
Φιλικά
Π.

Γεωργία Δεληγιαννοπούλου είπε...

Μου αρέσει να μοιράζομαι ό,τι μου αρέσει!
Συνεχίστε το σκαρφάλωμα!
Κι εσείς να είστε καλά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...