28.5.11

περί πλούτου και πνεύματος

‘’Εγώ με τη χάρη του Θεού, μήτε σακούλα έχω, μήτε κασέλα, μήτε σπίτι, μήτε άλλο ράσο από αυτό που φορώ. Και το σκαμνί, όπου έχω δια λόγου σας το έχω. Άλλοι το λένε σκαμνί και άλλοι θρόνον. Δεν είναι καθώς το λέγετε. Αμή θέλετε να μάθετε τι είναι ; Είναι ο τάφος μου και εγώ είμαι μέσα ο νεκρός οπού σας ομιλώ...’’
                                   
                                       Λόγια του Κοσμά του Αιτωλού
                   από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο στην ενθρόνισή του
                                   (από «ΤΑ ΝΕΑ», Δευτέρα,18-2-2008)  

Προς τι το παραπάνω κείμενο του Αιτωλού, διά στόματος Αρχιεπισκόπου; Διαβάστε αυτό το ποστ, ο Πλουσιούλης του Θεού, από το μπλογκ Κρητολόγιο και θα καταλάβετε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...