15.4.11

Mercedes Sosa - ένα ευχαριστώ στη ζωή

«Τούτα τα βραβεία που βρίσκονται κρεμασμένα στους τοίχους του σπιτιού μου δεν είναι μόνο επειδή τραγουδάω, αλλά επειδή σκέφτομαι. Σκέφτομαι τα ανθρώπινα πλάσματα, σκέφτομαι την αδικία. Αν δεν σκεφτόμουν έτσι, άλλο θα ήταν το πεπρωμένο μου. Θα ήμουν μια συνηθισμένη τραγουδίστρια».
περισσότερα γι' αυτή την υπέροχη γυναίκα, τη Μερσέντες Σόσα: εδώ!

GRACIAS A LA VIDA
 στίχοι και μουσική Βιολέτα Πάρρα
Ευχαριστώ τη ζωή, μου δωσε τόσα πολλά.
μου δωσε δυο ακτίνες φως  που όταν ξανοίγουν,
εξαφανίζουν κάθε μαυρίλα απ' το λευκό
και στον ουράνιο θόλο τ' άστρα,
και μέσα στα πλήθη
Εκείνον που αγαπώ.

Ευχαριστώ τη ζωή, μου 'δωσε τόσα πολλά.
Μου ΄δωσε ένα αυτί να αφουγκράζεται, μέρα και νύχτα,
απ' άκρη σ' άκρη,  γρύλλους και καναρίνια
σφυριά, τουρμπίνες, τούβλα, καταιγίδες,
και την τρυφερή λαλιά του αγαπημένου μου.

Ευχαριστώ τη ζωή, μου 'δωσε τόσα πολλά.
Μου 'δωσε ήχο και αλφαβητάρι.
Μου 'δωσε λέξεις να σκέφτομαι και να καλώ:
"Μάνα," "Φίλε," "Αδερφέ" και φως λαμπρό.
τη ρίζα της ψυχής που γεννά αγάπη.

Ευχαριστώ τη ζωή, μου 'δωσε τόσα πολλά.
Με έκανε να μπορώ να περπατώ με αυτά τα κουρασμένα πόδια.
Πέρασα πόλεις και νερολακούβες
κοιλάδες, ερημιά, βουνά, πεδιάδες.
στο σπίτι σου, στο δρόμο, στον αυλόγυρο.

Ευχαριστώ τη ζωή, μου 'δωσε τόσα πολλά.
Μου 'δωσε μια καρδιά ν' ανατριχιάζω ως το μεδούλι
βλέποντας τους καρπούς του ανθρώπινου μυαλού,
βλέποντας ξέχωρο το καλό απ' το κακό,
βλέποντας μες στα καθαρά σου μάτια...

Ευχαριστώ τη ζωή, μου 'δωσε τόσα πολλά.
Μου 'δωσε γέλιο και λαχτάρα.
Να ξεχωρίζω την ευτυχία απ' τον καημό—
Τα δυο υλικά που φτιάχνουν τα τραγούδια μου,
Μου 'δωσε το τραγούδι σου που είναι κοινό τραγούδι
Μου 'δωσε  το τραγούδι ολονών, που είναι τραγούδι μου υπέρτατο.


Ευχαριστώ τη ζωή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...