1.2.10

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΕΤΡΑΚΟΥ: ΤΟ ΣΚΑΛΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ

από το cd "TO ΚΕΝΟ"

Πάντα ήμουν
και θα μείνω ερασιτέχνης
τίποτα δεν επαγγέλλομαι
Μα όπως μ' άγγιξε
ο έρωτας της τέχνης
έπαθα και ονειρεύομαι

Μια ζωή ξυπόλυτη
σαν παιδί απόλυτη
σα γυναίκα απόρθητη
σα γριά αδιόρθωτη
φτύνει τη μανία μου
και την αγωνία μου
παίζει με τον πόνο μου
κι εξαντλεί το χρόνο μου

Της ματιάς σου
το κενό πώς με φοβίζει
μη σκεφτείς καθόλου κι άσε με
Το σκαλί
που τώρα κατεβαίνω τρίζει
κι άμα πέσω άντε πιάσε με

Μια ζωή ξυπόλυτη
σαν παιδί απόλυτη
σα γυναίκα απόρθητη
σα γριά αδιόρθωτη
φτύνει τη μανία μου
και την αγωνία μου
παίζει με τον πόνο μου
κι εξαντλεί το χρόνο μου

Στίχοι-μουσική-τραγούδι: Κατερίνα Πετράκου
Ενορχήστρωση: Νίκος Γράψας

03. ΤΟ ΣΚΑΛΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΊΝΩ.mp3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...