18.9.12

μετανάστες

...αφιερωμένο σε όλους και όλες, νέους και νέες, μεσήλικες και μη,  που φεύγουν αναζητώντας δουλειά Έξω (το Έξω με καφαλαίο, έτσι για να γίνεται σωσίβιο φυγής, σε αντιδιαστολή με τη σκυλοπνίχτισσα μαούνα του Μέσα). Επίσης αφιερωμένο σε κείνους τους παλιότερους μετανάστες της μετεμφυλιακής Ελλάδας που κατά την "εποχή της Αμεριμνησίας" (1974-2008) σα να λησμονήσαμε τον ιδρώτα και τον κόπο τους. Αφιερωμένο επίσης στους μετανάστες που παρά λίγο να κάψουν κάποιοι περίεργοι τύποι  χτες στους Αγίους Αναργύρους.
Αυτά.
Γιάννη Μαρκόπουλου - Γιώργου Σκούρτη
τραγούδια που γίνονται αλλοπρόσαλλα επίκαιρα  σήμερα: 
Μετανάστες




Μη μου μιλήσεις πάλι για ταξίδια
το νου μου μη γυρνάς όλο στα ίδια
γιατί αν φύγουμε ξανά
θα πάμε πέρα μακριά
εκεί που τρένο δεν περνά
ό,τι γυρίσαμε ήταν αυτό
δεν έχει άλλο

Μη μου μιλήσεις πάλι για ταξίδια
το νου μου μη γυρνάς όλο στα ίδια
τώρα που φτάσαμε ως εδώ
σε δρόμο δίχως γυρισμό
τέρμα εσύ τέρμα κι εγώ
ό,τι γυρίσαμε ήταν αυτό
δεν έχει άλλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...