21.1.10

Άι γαρούφαλό μου






Βγήκαν λάμιες στο ποτάμι
σύννεφο έβαλαν γιορντάνι
κι άντρας ζώνει τ'  άρματά του
πάει ταμένος του θανάτου


Και ποιος θα σου κρατήσει
άσπρο στο χορό μαντήλι
μαγιάπριλο του κόσμου
πίκρα περπατάει στα χείλη
Άι, γαρούφαλό μου
Άι, γαρούφαλό μου


Άλογο φαρί καβάλα
δράκοι του στησαν κρεμάλα
μπρος στο μαρμαρένιο αλώνι
στέκει και το πεταλώνει


Ανέμη να γυρίσει
παραμύθι ν'  αρχινίσει
μαύρο κρασί να πιούμε
το φεγγάρι έχει μεθύσει
Αί, γαρούφαλό μου
Άι, γαρούφαλό μου


Και στην άκρη στο ποτάμι
μια φλογέρα ένα καλάμι
κάνει τον καημό φλογέρα
το παράπονο του αέρα


Και ποιος θα σου κρατήσει
άσπρο στο χορό μαντήλι


μαγιάπριλο του κόσμου
πίκρα περπατάει στα χείλη
Άι, γαρούφαλό μου
Άι, γαρούφαλό μου
Και ποιος θα σου κρατήσει άσπρο στο χορό μαντήλι


μαγιάπριλο του κόσμου
πίκρα περπατάει στα χείλη
Άι, γαρούφαλό μου
Άι, γαρούφαλό μου
Μουσική: Αργύρης Κουνάδης
Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Ερμηνεύει εδώ η Αρετή Κετιμέ
Το τραγούδι με τον τίτλο "Εις Μνημόσυνον"
βρίσκεται στο δίσκο "ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΎΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ" (1973)
με πρώτη ερμηνεύτρια την Ελένη Βιτάλη









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...