6.2.17

CESARIA EVORA Historia De Un Amor

τις μεγάλες αγάπες τις κρατάει στη ζωή ένας ρυθμός... Της καρδιάς... Ακούστε τον! Υπέροχη εκδοχή...

Μιας αγάπης ιστορία

http://lyricstranslate.com/el/historia-de-un-amor-mias-agapis-istoria.html
Δεν είσαι πια δίπλα μου κοντά, αχ καρδιά,
στην ψυχή μου μέσα μόνο μοναξιά,
και αν πια να σε δω δε μπορώ,
γιατί Θεέ να σ' αγαπώ,
και τόσο να τυραννηθώ.

Πάντα ήσουν της ζωής μου η αιτία
η λατρεία σου, είναι για μένα θρησκεία,
πάντα βρίσκω στα φιλιά σου
την ζεστασιά την δικιά σου
την αγάπη κι έρωτά σου

Μιας αγάπης είν' ιστορία
χωρίς ίση άλλη καμία
που μ'έκανε ν'αντιληφθώ
ό,τι καλό κι ό,τι κακό
Που στη ζωή μου έχυσε φως
για να το πάρει δυστυχώς
Αχ! Τι σκοτάδι ειν' αυτό
χωρίς την αγάπη σου δε ζω

Δεν είσαι πια δίπλα μου κοντά, αχ καρδιά,
στην ψυχή μου μέσα μόνο μοναξιά,
και αν πια να σε δω δεν μπορώ,
γιατί Θεέ να σ' αγαπώ,
και τόσο να τυραννηθώ.

Μιας αγάπης είν' ιστορία
χωρίς ίση άλλη καμία
που μ'έκανε ν'αντιληφθώ
ό,τι καλό κι ό,τι κακό
Που στη ζωή μου έχυσε φως
για να το πάρει δυστυχώς
Αχ! Τι σκοτάδι ειν' αυτό
χωρίς την αγάπη σου δε ζω

Δεν είσαι πια δίπλα μου κοντά αχ καρδιά,
στην ψυχή μου μέσα μόνο μοναξιά,
και αν πια να σε δω δε μπορώ,
γιατί Θεέ να σ' αγαπώ,
και τόσο να τυραννηθώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...