26.8.13

Χρήστος Λεοντής, Νανούρισμα (για τα παιδιά της Συρίας)


Αντί για λόγια - που δεν υπάρχουν - ένα τραγούδι αγαπημένο, ελεγειακό...  

Θα το ακούσετε στο youtube, λόγω περιορισμών της ΕΜΙ. Συμβουλή:  η φωτογραφία, παρακαλώ,  να μένει χαραγμένη  στη μνήμη κατά την ακρόαση...




Ασημιά κουδούνια αντηχούν στον δρόμο
πούθε πας μικρό μου ηλιοχιόνιστο
- Πάω στις μαργαρίτες πέρα στο λιβάδι
πράσινο λιβάδι - σα ζωγραφιστό.

- Πούθε πας μικρό μου διόλου δεν φοβάσαι
πέρα είν' το λιβάδι - ώρες μακριά
- Η δικιά μου αγάπη διόλου δεν φοβάται
τ' ανοιχτό τ' αγέρι την δενδροσκιά.

- Τότε να φοβάσαι γιόκα μου τον ήλιο
ακριβό μου αγόρι ηλιοχιόνιστο
- Τα μαλλιά μου ο ήλιος τακαψε για πάντα
κι είμαι ασπρομάλλης δυο χρονώ μωρό.
F.G. Lorka
απόδοση Λευτέρης Παπαδόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...