3.1.17

Επίκληση

Αγία του Εύκρατου
Παναγία Λυκία
εδώ στο διάβα του χειμώνα
έλα και στάσου σύμμαχος μου
φέτος το ψύχος  σφοδρό

δεν φοβάμαι τα δελτία καιρού
ούτε τις εικόνες παγετού που δείχνουν οι ειδήσεις
ούτε τα παγωμένα πεζοδρόμια με τα δεμάτια σώματα
σωρό στην άκρη
ούτε τους οιωνούς του άγριου μέλλοντος
ούτε τον κουτσό χαμάλη που σκαλίζει τα σκουπίδια μου

δε φοβάμαι

κρυώνω θεά μου
κρυώνω φέτος πέρα απ'  το μεδούλι
μέχρι την εργατική μου καρδιά
που σάστισε στο παρατεταμένο ψύχος
όπως εκείνο το παιδί του παραμυθιού
που ξέχασε να κλαίει
και γέμισε παγόβουνα το στήθος του
και θα χε πεθάνει προ πολλού
αν εσύ
Αγία
Ακακία
Μιμόζα της αυλής μου
δεν του ΄χες παρασταθεί

Έτσι και σε μένα τώρα
έλα προστάτισσα
και πέταξε τα μπουμπούκια σου τα κίτρινα
να αναστηθώ

Κρυώνει η καρδιά μου φέτος
Λυκία
το ψύχος σφοδρό
Γεωργία Δεληγιαννοπούλου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...